آلودگی هوا در چین به یکی از مشکلات بسیار جدی تبدیل شده است. سالانه حدود ۷۵۰۰۰۰ نفر از مردم چین به دلیل آلودگی هوا دچار مرگ زودرس می‌شوند. اکثر بیماری‌هایی که مردم در اثر آن‌ دچار مرگ می‌شوند ناشی از آلودگی هوا هستند. این موضوع بسیار وحشتناکی است. بنابراین یک شرکت چینی به نام شیائوزو در حال راه‌اندازی یک کسب‌وکار در زمینه‌ی فروش تصفیه‌کننده‌های هوا است.

شیائو زو یک شرکت چینی است که فعالیت‌های خود را در راستای ارائه‌ی هوای پاک به شهروندان پیش می‌برد. معمولا ورود محصولات بهتر به بازار اغلب تنها بخش کوچکی از یک معادله بزرگتر است و تغییر واقعی در فرهنگ‌سازی نهفته است. 

در راستای اصلاح رفتارهای اجتماعی و حل مشکلات ناشی از آن، این شرکت تصمیم گرفته است خطرات ناشی از این آلودگی‌ها را برجسته کند. برای این منظور تصاویری از بچه‌هایی که گریه می‌کنند را به وسیله‌ی یک پروژکتور مخصوص بر روی ابرهای تشکیل شده‌ی ناشی از دود برج‌های کارخانه‌ها نمایش می‌دهند.

این کمپین تبلیغاتی با نام "دوباره مثل اولین‌های چین نفس بکشید" آغاز به کار کرده است. در واقع در این کمپین داد و بیداد چهره‌هایی در آسمان شب دیده می‌شود. احتمالا تصاویری که در آسمان دیده می‌شود از چندین فیلتر رد خواهد شد.

برای وضوح این تصاویر در تاریکی شب نور به طور مستقیم به توده‌ای از دود کارخانه‌های مختلف تابانیده می‌شد. پس از آن تصاویری از نوزادان چینی در مراحل متعددی از ترس، درد، و در نهایت خفگی مشاهده می‌شود. شیائو زو این فیلم‌برداری را به  یک جنبش اجتماعی تبدیل کرده است که در آن با یک پیام ساده مردم را به تمیز کردن هوا دعوت می‌کند.

 شخصی که این کمپین را طراحی کرده است، قبلا نیز ایده‌ای دیگر در حوزه حفظ محیط زیست را اجرایی کرده بود. در این کمپین نیز یک تابوت عظیم که به شکل مرموزی باله‌های کوسه از آن بیرون زده بود جهت آگاهی اجتماعی و برای برجسته کردن قتل بی‌فایده‌ی کوسه‌ی بالدار در مکان‌های عمومی قرار می‌گرفت.

زیرا مردم چین سالانه بیش از ۷۳ میلیون از این گونه کوسه‌ها را تنها برای تهیه‌ی کاسه‌ای سوپ شکار می‌کنند. در حالی‌که باله‌های این موجودات تنها ۲ درصد از وزن کل بدن آن‌ها را تشکیل می‌دهد. بعد از شکار و جدا کردن باله‌ها نیز جسد ماهی را قطعه قطعه می‌کنند و دوباره به اقیانوس بر می‌گردانند.