به ترتیب حروف الفبا

  • میثم ارفعی

    دانشجوی فناوری اطلاعات هستم و علاقمند به حوزه ادبیات و روانشناسی. از همین رو وبلاگ نویسی را راهی برای ادغام علایق و رشته تحصیلی‌ام یافتم و مدتی است در این زمینه فعالیت می‌کنم. چگونگی تاثیرات دنیای پر سرعت و بی‌توقف تکنولوژی بر روی تعاملات و زندگی اجتماعی بشری در آینده یکی از دغدغه‌های ذهنی من است که باعث شده تا من به مطالعه و فعالیت در این زمینه بپردازم. امیدوارم مطالبم بتوانند پاسخگوی سوالات ذهنی خوانندگان نیز باشد.

  • ندا پورضیا

    دانشجوی فناوری اطلاعات و از عاشقان تکنولوژی و برنامه‌نویسی هستم. در حال حاضر در زمینه‌ی طراحی و توسعه وب مطالعه میکنم. در کنار این بخشی از زمانم رو صرف وبلاگ‌نویسی در حوزه تکنولوژی می‌کنم. علاقه‌مند به عکاسی، طبیعت‌گردی، امنیت و بررسی فلسفه‌ی تکنولوژی‌های تازه متولد شده هستم.

  • سعید چوبانی

    آگاهی را چاره‌ی کار یافته‌ام و وبلاگ‌نویسی را بهترین ابزار برای آن. در زمانا راجع به هیجان‌زدگی‌هایم از تغییرات پرسرعت تکنولوژی می‌نویسم و به دنبال هر آن‌چیزی هستم که بتواند زاویه دیدی متفاوت به خود و خوانندگانمان بدهد. در تلاش برای نگاهی حرفه‌ای تر به وبلاگ‌نویسی، خود را دانشجوی روزنامه‌نگاری آنلاین می‌دانم.

  • حمید خارزی

    فن‌آوری فراتر از یک ابزار و به عنوان یک روند و نیز پیشرانی برای دیگر روند‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به شمار می‌رود. در زمانا، با دیده‌بانی خبری و روند‌یابی در وقایع، می‌کوشم محتوای تولیدی، تصویری پایدار و دقیق از تاثیر فن‌آوری بر زندگی اجتماعی ما در حال و آینده باشد. اطمینان دارم که اطلاعات باید در بستری امن و آزاد جریان یابد و مبتنی بر عدالت و در خدمت ارتقاء آگاهی برای پیشرفت تمدن بشری بکار رود. در‌ حوزه امنیت‌ اطلاعات کار می کنم و برای آزادی‌ش می‌نویسم.

  • محمد خاهانی

    گره خوردن دنیای پر هیجان کسب وکار و دنیای رنگارنگ تکنولوژی نوشتن در زمانا را برای من جذاب کرده، از طرفی بی اطلاعی مدیران سنتی از پتانسیل هایی که تکنولوژی برای آنها به ارمغان می آورد نوشتن و آگاهی بخشی را رسالتی تمام نشدنی کرده است. زمانا برای من مسیری است برای اگاه شدن و آگاه کردن.

  • وهاب خوش‌مقام

    بازی‌ها از دید من راهی هستند که باعث می‌شوند، علاوه بر زندگی خودم، صدها و حتی هزاران زندگی دیگر را تجربه کنم و به اکتشاف در دنیاهای مختلف بپردازم. مطالب من در زمانا همان تجربیات و دانسته‌هایم درباره بازی‌هاست. همچنین هنرهای تجسمی پلی است به سوی ایده‌های من، پس طراحی می‌کنم و درباره‌ آن نیز می‌نویسم.

  • هاله دمیرچی

    هر آنچه مربوط به علوم و کاربرد آن در اختراعات باشد، نظر من را به خود جلب می‌کند. سعی می‌کنم از آموزه‌هایم در زندگی شخصی استفاده کنم و آن‌ها را در اختیار سایرین قرار دهم. علاوه بر تکنولوژی و الکترونیک، علاقه‌مند به روانشناسی و معماری نیز هستم.

  • صبا روفه‌گر

    فارغ‌التحصیل فناوری‌اطلاعات و علاقمند به نوآوری‌های جدید در زمینه‌ی تکنولوژی که زندگی آینده و جهان پیرامون ما را متحول می‌کنند هستم. نوآوری‌های جذابی که هر روز در وبگردی‌هایم با آن‌ها مواجه می‌شوم را در زمانا با خوانندگان به اشتراک می‌گذارم. علاقمند به افزایش اطلاعاتم در زمینه‌ی مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی هستم. جدا از بحث تکنولوژی و فناوری به هنر و کارهای دستی نیز بسیار علاقه‌ دارم.

  • مهری سیاه‌ریش

    کارشناس فناوری اطلاعات هستم، اخبار کسب‌وکارهای جدید را با اشتیاق دنبال می‌کنم و با هر ایده‌ی شگفت‌انگیزی که روبرو شوم، در موردش در زمانا می‌نویسم. حفظ امنیت انسان‌ها در فضای مجازی را بزرگ‌ترین حق آن‌ها می‌دانم و شاید به همین دلیل بیشتر مطالبم رنگ و بوی حریم خصوصی به خود می‌گیرند. خواندن و نوشتن را از هیجان‌انگیزترین اتفاق‌های زندگی یافته‌ام.

  • لیلی گلزار

    دانشجوی فناوری اطلاعات هستم.یک سالی هست که تکنولوژی دغدغه اصلیم شده و در حال یادگیری و فهمیدن بیشتر در این حوزه هستم، وبلاگ‌نویسی رو به عنوان دریچه‌ای به دنیای تکنولوژی و از همه مهمتر دانش پیدا کردم.گرایش های مورد علاقم هوش مصنوعی و شبکه هستن ودر ضمن به نقاشی و کارهای دستی و طبیعت خیلی علاقه دارم.

  • رضا محمودی

    فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته رشته ی مهندسی کامپیوتر نرم افزار هستم علاقه زیادی به حوزه ی هوش مصنوعی به خصوص پردازش تصویر و بینایی ماشین دارم و بسیار ی از مطالب به روز این حوزه را دنبال میکنم و همچنین کار تحقیقاتی و برنامه نویسی در این حوزه هم انجام می دهم .در ضمن علاقه مند به نویسندگی و مترجمی و همچنین به تکنولوژی های فضا و نجوم و پژشکی در فضا علاقه مندم

  • مریم نصراللهی

    فارغ‌التحصیل رشته‌ی فناوری اطلاعات و از علاقمندان به این حوزه هستم. سعی می‌کنم تا به چارچوب ذهنی مشخصی در زمینه‌ی تکنولوژی برسم و در زمانا هم بیشتر از اخبار فناوری‌ها در مورد اساس و چگونگی آن‌ها می‌نویسم. اگر وبلاگ‌نویس نبودم حتما به سراغ گردشگری و رهبری تور می‌رفتم. شاید الان هم رفتم.