این ماجرا یکی از داستان‌های اینترنتی است که هنوز به نتیجه نرسیده است. یک خزنده‌ی عجیب‌وغریب که باید رمز تعدادی قفل را پیدا کند.

صحبت درباره‌ی وب عمیق است که توسط هیچ موتور جست‌وجو و  یا شبکه‌ی اجتماعی رویت نمی‌شود. چیزی که شامل یک پایگاه داده‌ی خصوصی، سرورهایی با رمزعبورهای قفل شده، انجمن‌ها و وبسایت‌های خصوصی و هر چیز پنهان دیگری است.

با شنیدن وب پنهان ناگزیر به یاد سایت‌هایی مثل سیلک‌رود می‌افتیم که از این طریق به خریدوفروش مواد مخدر و اسلحه می‌پردازند.  اما باید در نظر گرفت که این بخش از اینترنت، تنها شامل وب‌سایت‌های خرابکارانه و قاچاقی نیست. با این وجود بازی Sad Satan به نظر بیش از حد شرورانه است.

جیمی صاحب کانال Obscure Horror Corner  در یوتیوب است و یکی از کاربرانش لینک یک بازی به نام Sad Satan را برای او فرستاده است که در یک وب‌سایت در  وب عمیق قرار دارد و کاربران می‌توانند به صورت ناشناس در آن مطلب منتشر کنند.  این بازی در پست یکی ار کاربران ناشناس این فروم و با امضای ZK قرار داده شده است.

جیمی روی لینک بازی کلیک می‌کند و مطمئن می‌‌شود که نرم‌افزار مخرب ندارد. به نظر می‌رسد همه چیز روبه‌راه باشد. بنابراین  او بازی را شروع می‌کند و فیلم بازی خود را ضبط می‌کند. از همان ابتدای ورود مشخص است که بازی مرموزی است.

در بیشتر بازی، بازیکن در یک راهروی پرپیچ و  خم راه می‌رود و صدای راه رفتن او موسیقی متن آن است. از میان تصاویر سیاه و سفید گاهی اوقات تصاویر چشمک زنی دیده می‌شود و در پایان ویدئو نیز موسیقی متن فیلم بیشتر می‌شود.

دو عکس در ویدئوی اول مشخص است. در عکس اول محل اقامت یک نجیب‌زاده‌ی اتریشی به نام فرانتس فردیناند نشان داده می‌شود که ترور شد و به خاطر آن نیز جنگ جهانی اول آغاز شد. مردی که در این مکان دیده می‌شود فرانتس جوزف، برادر فردیناند است. تصویر دوم نیز مربوط به جیمی سویل و مارگارت تاچر است که موسس بنیاد حمایت از کودکان در انگلیس بود. آوردن این دو شخص کنار هم کمی خنده‌دار است  چون جیمی سویل متهم به کودک آزاری جنسی شده بود.

چند روز بعد ویدئوی دوم منتشر شد. تصاویر سیاه و سفیدی که لحظات ترور جان اف کندی را نشان می‌داد. صدای پس‌زمینه‌ای مثل صدای ایستگاه‌های رادیویی که صداهای مخلوطی را منتشر می‌کنند.

جالب اینجاست که در قسمت دوم موجودات کوچکی هم در فضای بازی دیده می‌شوند.

گاهی در بازی یک صفحه‌ی سفید با نوشته‌های سیاه به ظاهر تصادفی برای کاربر نشان داده می‌شود. یکی از کاربران Reddit مفهوم این عبارات تصادفی را رمزگشایی کرده است که در تصویر زیر می‌بینید. بله این پیام‌ها کاربران را تهدید می‌کنند.

جیمی این بازی را چند بار انجام داده تا از آن فیلم بگیرد. خود او می‌گوید بعد از چند بار بازی کردن، آن را حذف کردم چون می‌ترسیدم به سیستم من آسیب برساند.

چند روزی است که او فیلم‌های بازی خود را منتشر کرده و توضیحات زیر را بیان می‌کند:

به هنگام بازی کردن احساس عجیب و غریبی داشتم. اصلا چیزی نمی‌فهمیدم. فقط به مراحل مختلف منتقل می‌شدم. چیز خاصی اتفاق نمی‌افتاد ولی من این احساس را در تمام بازی داشتم. من فکر نمی‌کنم بازی را تمام کرده باشم زیرا بسیار عجیب‌و غریب بود. هر بار که من بازی را انجام می‌دهم یک فایل نوت‌پد با پیام‌های نامفهوم روی دسکتاپ من ظاهر می‌شد.

او امیدوار است که اکران این فیلم‌ها باعث شود تا کاربران بتوانند هدف این بازی را حدس بزنند. اینکه آیا این بازی یک بازی ناتمام است و یا اینکه هدف از آن اعتراض به ترور و سو استفاده از کودکان است. او فکر می‌کند بازی sad satan  برای ایجاد حس وحشت بوجود آمده و اطلاعات دیگری درباره‌ی آن ندارد.

من اولین بار در یک فروم وب عمیق درباره‌ی بازی فهمیدم. این تالار گفتگو مثل بقیه فروم‌ها بود که شامل پرسش‌وپاسخ، کمک فنی و چیزهایی شبیه به آن است. معلوم نیست که محتوای منتشر شده را کی منتشر کرده اما به نظرم یکی از بازیکنان این گیم بود چون نوشته‌ی خود را با ZK علامت‌گذاری کرده بود.

در قسمت سوم فیلم نیز  صدای چارلز منسون  شنیده می‌شود که از شبکه NBC در سال ۱۹۸۰ پخش شده بود. چارلز منسون یک جنایتکار روانی است که قتل های زنجیره‌ای بسیاری را انجام داده بود.

یک راهروی تاریک با صدای چارلز منسون که می‌گوید: اگر من بخواهم مردم را بکشم دیگر کسی زنده نخواهد ماند و نمایش متنی با این مضمون: رنج پایانی ندارد.

صدای منسون همینطور پخش می‌شود تا یک صفحه‌ی یکنواخت به همراه یک آهنگ روبروی کاربر قرار می‌گیرد.

نام بازی Sad Satan است و به ترانه‌ی پلکانی به‌سوی بهشت از گروه راک انگلیسی لد زپلین اشاره دارد.

اگر در دنیای تو اتفاقاتی می‌افتد،  الآن مضطرب نشو، این فقط یک بهار پاک برای ملکه‌ی می است، بله ، دو راه وجود دارد که میتوانی بروی، اما در دراز مدت، هنوز فرصت برای تغییر راهی که در آن هستی ، وجود دارد.

اگر مرورگر تور دارید و می‌خواهید این بازی را خودتان انجام دهید، تمام اطلاعاتی که احتیاج دارید در ویدئوی اول امده است. به هر حال مراقب باشید!